Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

2 OOTD's ~Wedding Edition~ +photos from wedding

Hey dolls!
I know I've been absent for some days but I had some things to do plus I am trying to decide if I want to go on vacation or move to Thessaloniki earlier..
Anyway, I went to a wedding yesterday, my stepfathers brother got married.
On Thursday they had a party at the grooms house and yesterday (Saturday) was the wedding in a village near Kastoria, were the bride is from.
I didn't have a great time at the actual wedding for some reasons I don't want to share but the party last Thursday was fantastic!
Here are the outfits from both days and some photos from the wedding.


Γειά σας!!
Ξέρω οτι έχω λίγες μέρες να γράψω κάτι αλλά είχα δουλίτσες και εκτός απο όλα τα άλλα προσπαθώ να αποφασίσω αν θέλω να πάω διακοπές ή να μετακομίσω στη Θεσσαλονίκη νωρίτερα.
Στο θέμα μας, πήγα σε έναν γάμο εχθές. Ο αδερφός του πατριού μου παντρεύτηκε.
Την Πέμπτη είχαν γλέντι στο σπίτι του γαμπρού και χθες (Σάββατο) ήταν ο γάμος στο χωριό της νύφης κοντά στην Καστοριά.
Δεν πέρασα και τέλεια στον γάμο για καποιους λόγους που δε θα μοιραστώ, αλλά στο γλέντι της Πέμπτης πέρασα υπέροχα!
Αυτά είναι τα outfits απο τις δυο μέρες και μερικές φωτογραφίες.


On Thursday I wore my striped maxi skirt with a black crop top with lace details. I paired some black simple wedges (I don't have a photo unfortunately) and my handmade striped statement necklace (which is much prettier irl).

Την  Πέμπτη φόρεσα την μακρυά ριγέ φούστα μου με ένα μαύρο τοπ με δαντελωτή λεπτομέρεια. Φόρεσα επίσης απλές μαύρες πλατφόρμες (δυστυχώς ξέχασα να βγάλω φωτογραφία) και το χειροποίητο ριγέ κολιέ μου (που απο κοντά είναι πολύ πιο όμορφο).

Skirt: I think Gewrgiou (?)
Top: Macy's
Necklace: Handmade (by me)





At the wedding I wore my neon yellow summer dress with my new mint green/beige high heels. 
I wore some yellow and gold bracelets (mostly handmade) and my fake nails which I did myself. (If you want a tutorial just ask and I will try to film one).

Στον γάμο φόρεσα το νέον κίτρινο φόρεμα μου με τα καινούρια μου μεντί/μπέζ πέδιλα.
Φόρεσα μερικά βραχιόλια (κυρίως χειροποίητα) και τα ψεύτικα νύχια μου τα οποία έβαψα μόνη μου (Αν θέλετε tutorial ζητήστε και θα προσπαθήσω να το κάνω).

Dress: BeYou (Gewrgiou)
Shoes: Aisha












 The photos are bad quality because I took them from my cellphone. I found (at last) the camera I want to buy and I'm hoping to get it in some days. So you can expect much better photos!!
Οι φωτογραφίες είναι μέτριας ποιότητας γιατί τις έβγαλα απο το κινητό μου. Βρήκα (επιτέλους) την ψηφιακή που θέλω να πάρω και ελπίζω να την έχω σε λίγες μέρες οπότε να περιμένετε posts με πολύ καλύτερες φωτογραφίες.

KISSES :*

Follow me on Instagram: http://instagram.com/maraki_tsa07
Follow me on Twitter: https://twitter.com/Maraki_07

8 σχόλια:

  1. Beautiful look :) Amazing dress ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαραια, γεια!
    Μου αρεσει πολυ το φορεμα που φορεσες στο γαμο, εισαι πανεμορφη!
    και οι φωτογραφιες βγηκαν καλες κατα την γνωμη μου.

    Χαρηκα που βρηκα το μπλογκ σου, μαρεσει πολυ, καθως και ο τιτλος του!

    Καλο απογευμα, να εισαι καλα! Επισης, θα χαρω να σε δω στο μπλογκ μου.
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου!!
      Ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια :)
      Θα μπω να δω κι εγω το δικο σου και θα σε ακολουθησω .
      Και παλι ευχαριστω!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα outfits! Ήμουν κι εγώ Καστοριά την προηγούμενη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ!!!
      Μακαρι να ειχα χρονο να τη δω και λιγο, εχω χρονια να παω να κατσω!
      Ελπιζω να περασες καλα οτι κι αν εκανες εκει, ειναι υπεροχο μερος :)

      Διαγραφή