Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Random post! ~ Νυχια.

Σήμερα όπως ψαχούλευα τις φωτογραφίες μου βρήκα οτι κατα καιρούς φτιάχνω όμορφα νύχια :P
Τώρα, για να δικαιολογηθώ, να πω οτι τα νύχια είναι το χειρότερο μου, δεν έχω καθόλου ταλέντο και ακόμα κι αν τα κάνω ωραία μου χαλάνε σε μια μέρα.
Να μη τα πολυλογώ, θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες απο διάφορα ωραία σχέδια που έχω κάνει στα νύχια μου και πως τα έκανα.

1.  Louis Vuitton nails

Είναι η πιο παλιά φωτογραφία που βρήκα, τότε που άρχισα να ασχολούμαι με τα νύχια μου. Εμπνευσμένα απο μια L.V τσάντα, έχουν ασπρη βάση. Με οδοντογλυφίδα έκανα π΄ρωτα το μονόγραμμα, ενα σε κάθε νύχι και μετά με οδοντογλυφίδα πάλι έφτιαξα τα σχεδιάκια. Είναι πιο απλό απ'οτι φαίνεται, απλά χρειάζεται υπομονή!

2.Χρυσά cracked nails

Αυτά είναι ακόμα πιο απλά, έβαλα μια χρυσή όζα και μόλις στεγνώσει έβαλα την ειδική όζα που "σπάει" σε μαύρο χρώμα. Αρχικά είχα βάλει στο ένα μόνο νύχι για να φαίνεται και η χρυσή περισσότερο αλλά ενθουσιάστικα και τα έκανα όλα :P Δε χρειάζεται πολύ όζα, όσο λιγότερη βάλεις τόσο πιο πολύ θα σπάσει.
(btw πόσο μπροστά ήμουν? Πριν 3 χρόνια είχα σκαλώσει με την χρυσή όζα και τώρα είναι στη μόδα) xD

3. Rainbow cracked nails

Εδώ έχω ψεύτικα νύχια. Εβαψα πρώτα τα νύχια με 4 διαφορετικά χρώματα κάνοντας απλά μια οριζόντια γραμμή με το πινέλο απ'το κάθε χρώμα (δε πειράζει αν ανακατευτούν λίγο, δε θα φαίνεται).. Για λίγο πιο εντυπωσιακό λουκ, πέρασα απο πάνω μια άσπρη όζα που σπάει.

4.  Water-marble colorful nails.

Αυτό είναι λίγο πιο περίπλοκο σχέδιο. Στον αντίχειρα, εβαψα απλά με γαλάζια όζα και άσπρες βουλίτσες.  Στον δείχτη και στο μεσσαίο δάχτυλο έκανα marble, ένα κόλπο με νερό που κάνει τα νύχια σαν μπίλια. Αν ψάξετε στο youtube "water marble tutorial" θα βρείτε πάρα πολλά βοηθητικά βίντεο. Αν θέλετε ένα στα ελληνικά, θα σας φτιάξω εγώ αρκεί να μου το ζητήσετε! Στα δυο νύχια που έμειναν έβαλα κόκκινη όζα, γαλάζιες βουλίτσες και επειδή βαριόμουν, τα χάλασα βάζοντας και άσπρο γαλλικό :P Είναι λίγο messy αυτά γιατί το water marble θέλει καθάρισμα μετά και στις φωτο δεν έχω καθαρίσει..

5.  Χρωματιστό γαλλικό

Αυτό το μανικιούρ είναι τέλειο για το καλοκαίρι, αφού είναι απλό και κλασσικό για να φορεθεί με καλά ρούχα, αλλά έχει χρώματα για να μην είναι βαρετό!
Το μόνο που έκανα ήταν γαλλικό μανικιούρ με χρωματιστές όζες και μετά περασα απο πάνω διαφανές top coat.

6. Glitter Ombre nails


 Εδώ έχω κάνει την τεχνική του όμπρε, απλά αντί για χρώμα χρησιμοποίησα χρυσόσκονες. Ασπρη ή μαύρη όζα και μόλις στεγνώσει, πέρασα top coat στις άκρες και έριξα απο πάνω ασημί χρυσόσκονη. Αλλιώς γίνεται απλά με μια όζα με χρυσόσκονη.

7. Colorful ombre

Κι άλλο πολύ απλό μανικιούρ. Ασπρη βάση και χρωματα σε ομπρε στυλ. Εχω ξαναπεί πως γίνεται το ομπρε, μπορείτε να δείτε πολλά βιντεο στο youtube σχετικά.

8. Pretty Pink 

 Αυτές οι φωτογραφίες είναι απο την περσυνή μου γιορτή. Στον αντίχειρα έκανα δυο φούξια καρδούλες πάνω σε άσπρη βάση και στα υπόλοιπα έβαλα άσπρη βάση και απο πάνω όμπρε ροζ με φούξια.

9. Pink Leopard nails
Σε όσες αρέσουν τα όμορφα σχέδια, είναι δύσκολο να πετύχουμε αυτά που θέλουμε! Γι'αυτό, βρήκα ταινίες με διάφορα σχέδια (απτα τζάμπο) και αυτοσχεδίασα! Είναι πολύ απλό, κόλλησα κομμάτια ταινίας στα νύχια μου και έκοψα γύρω γύρω για να γίνει ένα με τα νύχια. Απο πάνω πέρασα Top Coat. Στην αγορά υπάρχουν ειδικές ταινίες για τα νύχια που συνήθως είναι σε βασικό σχήμα νυχιών οπότε είναι πιο εύκολο. Εγώ όμως προτιμώ αυτά, αφού πήρα 4 ταινίες σε πολύ χαμηλή τιμή και τις χρησιμοποιώ και για άλλα πράγματα!

10. Red white & blue
Ξανά με τις ταινίες, μόνο που εδώ το έκανα στο ένα νύχι απο κάθε χέρι.

11. Spring glitter

Αλλο ένα όμορφο μανικιούρ τέλειο για άνοιξη και καλοκαίρι. Απλό γαλλικό με διαφανές και άσπρο, μόλις στέγνωσε έβαλα λίγο top coat σε διάφορα σημεία του νυχιού και έριξα απο πάνω glitter. Μετά ξανά ένα top coat για να μην φεύγει η χρυσόσκονη.

12. Purple love


Σε όλα τα νύχια έβαλα μοβ (ματ) όζα εκτός απο τον παράμεσο. Πειραματίστικα με ασημί όζα με γαλλικό και πουά. Στον δείχτη και το μεσαίο δάχτυλο κόλλησα στρασάκια σε σχήμα αστεριών και καρδιών (τα κόλλησα με top coat). Και στο τέλος έβαψα λευκό τον παράμεσο και με πολύ υπομονή έκανα ασημί ρίγες.

And more...




Γενικά αυτό το ποστ ήταν λίγο άκυρο, απλά βρήκα τις φωτογραφίες και είπα να τις μοιραστώ μαζί σας. Μην ντρεπεστε να μου δείξετε τις δικές σας φωτογραφίες στη σελίδα μου στο facebook!!!

Φιλάκια!!! :****

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου