Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

A Blast from the past!! ~Random photos

Εχω αποκτήσει ένα συνήθειο να σας πρήζω με παλιές φωτογραφίες μου... Αλλά όσο ψαχουλεύω καταλαβαίνω οτι έβγαζα πιο ωραίες φωτογραφίες οταν δεν είχα το μπλογκ :P
Δε θα άντεχα να μη τις μοιραστώ μαζί σας!
Θα βάλω αυτές που δεν υπάρχουν πλέον ούτε στο Tumblr ούτε στο facebook για να μην είναι βαρετό..
Μερικές φωτογραφίες έχουν watermark απο το Tumblr μου, που κατα καιρούς άλλαζα ονόματα (πχ sweetheartbarbie κτλ) αλλά είναι όλες δικές μου.

What's in my bag (οταν πήγαινα σχολή)
Τσάντα: Burberry
Καλλυντικά: MAC
Πορτοφόλι: Kathy's (?)

Τσάντα: Tally Weijl
Ζακέτα: Juicy Couture

Τα αγαπημένα μου Reese's <3


Αυτή η φωτογραφία κάνει τη γωνία του παλιού μου σπιτιού να μοιάζει τόσο πολυτελής :P

Λεοπαρ πλατφόρμες-μποτίνια <3 (Forever 21)
Κολιέ: Forever 21

Μέχρι και απο μέσα είναι όμορφες!! (Juicy tracksuit)

Σκουλαρίκια Juicy Couture

Μια πολύ όμορφη μέρα στη Σαλόνικα ... Δείτε το κινητό τι τέλειο φαίνεται :P

Το λατρεύω το μαγιώ μου! Αν δε μου ήταν τεράστιο ίσως να το φορούσα κι όλας... Ισως να το φτιάξω κάπως για να μου κάνει γιατί είναι κρίμα να κάθεται ετσι.. (Tommy Hilfiger)

Victoria's Secret Yoga Pants <3 (να το watermark που λέγαμε)

Αυτά για κάποιο λόγο έχουν κάνει θραύση... (H&M)

Ντάξει, ίσως η καλύτερη αγορά μου απ'την Αμερική! Πιο barbie πεθαίνεις!!
Σκουφάκι: Forever 21
Σκουλαρίκια: Hot Topic

Οι πιτζάμες οι οποίες είναι τεράστιες γιατί δε μ'έκοψε και τις πήρα Large... Μάλλον το σορτς θα γίνει μαξιλάρι. Το τοπ έχει χαθεί έτσι κι αλλιώς... (Victoria's Secret PINK)

Pancakes in the U.S.A. -Real thing- ;P 


Το γραφείο μου στο παλιό μου δωμάτιο (κι άλλο watermark)

Παραλία <3
Μπαλαρίνες: MIGATO
Καπέλο : Vintage Chanel
Τσάντα&φουλάρι: L.V inspired (οχι αυθεντικά)
Γυαλιά: Tally Weijl

Keep calm and be a barbie!!!

Δύσκολες αποφάσεις!!!
All Star Converse
Γόβα: Charlotte Russe

Juicy Couture tracksuit.

Πινέλα μακιγιάζ και στο βάθος παλέτες και λιποζάν 


Τα τρία αγαπημένα μου (παλιά) brazilian bikini bottoms.
Άσπρο & Φούξια: τοπικό μαγαζί
Κίτρινο: MED

Ενα καλοκαιρινό παστέλ και φλόραλ βράδυ!!!
κολάν: PINK WOMAN
πουκαμισάκι: PINK WOMAN
αξεσουάρ: glitter stores


Crafty <3 Rin tin tin <3



Περσυνή μετακόμιση! Για κάποιο λόγο μου αρέσει η φωτο..



Ναι, είχα κάποτε φούξια-κόκκινο μαλλί. 

Περσυνή βαλίτσα για Χανιώτη...


Αυτές ήταν μερικές φωτογραφίες που μου αρέσουν και ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας μέχρι να ανέβει το επόμενο θέμα. Ελπίζω να σας άρεσαν! Μόλις φτιαχτεί η κάμερα μου θα αρχίσω να βγάζω καινούριες και θα σας τις δείχνω όταν είναι ακόμα καινούριες, όχι μετα απο ένα με δυο χρόνια :P

Φιλάκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου