Τρίτη 16 Απριλίου 2013

DIY Κορνίζα :)

Γειά σας fashionistas!
Πριν λίγες μέρες έκανα ένα ποστ σχετικά με τη διακόσμηση.
Όπως σας είπα και τότε, έχω κολλήσει λίγο τον τελευταίο καιρό και ασχολούμαι πολύ με τη διακόσμηση!!
Είπα λοιπόν, το πρώτο μου DIY να είναι κάτι σχετικό.
Είναι ένας πολύ απλός τρόπος να μετατρέψεις μια κορνίζα σε πιο προσωπική, να ταιριάζει στο στυλ σου, ή να ετοιμάσεις ένα δώρο χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα.
Δε χρειάζεται πολλά υλικά και θα δείτε στο τέλος οτι είναι πολύ οικονομικό!


Εγώ όπως βλέπετε μέσα στο καδράκι δεν έχω βάλει φωτογραφία αλλά αυτοκόλλητα, αλλά με φωτογραφία θα είναι ακόμα πιο όμορφο!

Υλικά που χρησιμοποίησα:
Απλή άσπρη κορνίζα Ikea (0,99 ευρώ)
Αυτοκόλλητα Jumbo (διάφορα)
Όζα σε φούξια απο euromania (1,50 ευρώ)
Χρυσόσκονη Jumbo ( 4,00 ευρώ)
Κόλλα Jumbo (5,00 ευρώ)


Βήμα 1ο:


Απλώνουμε την κόλλα σε όλη την κορνίζα όσο πιο ομοιόμορφα μπορούμε.

Βήμα 2ο:

Ρίχνουμε τη χρυσόσκονη στην κορνίζα πριν στεγνώσει η κόλλα. 
Προτείνω να έχετε απο κάτω ένα πιάτο ή κουτί ή χαρτόνι για να μην πάει παντού η χρυσόσκονη και για να τη μαζέψετε μετά!
Αφήνουμε όση ώρα μπορούμε να στεγνώσει η κόλλα (θα στεγνώσει τελείως μετά απο ώρες αλλά και να μην έχει στεγνώσει τελείως μπορείτε να συνεχίσετε το project)

Βήμα 3ο:


Το άλλο μέρος της κορνίζας το βάφουμε με την όζα σε χρώμα της επιλογής μας. Εγώ έβαλα δύο στρώσεις για να είναι έντονο το χρώμα και το άφησα μισή ώρα να στεγνώσει.

Βήμα 4ο: (προεραιτικό)

Αν δε θέλετε να βάλετε φωτογραφία και προτιμάτε να είναι απλά ένα διακοσμητικό, διαλέξτε αυτοκόλλητα στα ίδια χρώματα και στο στυλ που σας αρέσει και κολλήστε τα στο πλαστικό που έχει μέσα η κορνίζα.

Βάλτε το μέσα στην κορνίζα και όταν έχει στεγνώσει ψεκάστε με λίγη λακ για να μη φύγει η χρυσόσκονη και είστε έτοιμοι!!

Ένα απλό, φθηνό διακοσμητικό, που γίνεται σε πολλά στυλ και χρώματα για να το κρατήσετε στο σπίτι σας ή να το χαρίσετε σαν δώρο!!



Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο μου DIY, τα λέμε την επόμενη φορά!!! :*

Μην ξεχνάτε, μπορείτε να μου στείλετε τις ιδέες σας ή και τις δικές σας φωτογραφίες απο τα projects που δοκιμάζετε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου