Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

DIY red sole shoes

Ξανα-γειά σας μικρές fashionistas!!!
Σήμερα θα σας δείξω ένα πανεύκολο DIY για τακούνια με κόκκινους πάτους.
Εμπνευσμένα απο τον αγαπημένο Christian Louboutin, η κόκκινη σόλα δίνει άλλη αίσθηση σε μια απλή γόβα. Είναι λογικό το οτι δε μπορούμε όλες να αποκτήσουμε αυθεντικές Louboutin, οπότε θα σας δείξω τον τρόπο να μετατρέψετε τα φθηνά παπούτσια σας σε πολυτελή έργα τέχνης.

Εγώ διάλεξα τις ζεβρέ γόβες μου γιατί μου θυμίζουν ένα απο τα αγαπημένα μου σχέδια του Louboutin.

Τα υλικά που χρειάζεστε είναι απλά:
1. Οι γόβες της επιλογής σας
2. όζες σε άσπρο και κόκκινο
3. κολλητική ταινία
4 πολύ υπομονή :P

Αυτή τη φορά, θα κάνω τη διαφορά και θα σας δείξω το DIY σε βιντεο. Είναι κατα τη γνώμη μου πιο εύκολο να καταλάβετε τι κάνω και θα βοηθήσει πιο πολύ!
Τα βίντεο μου θα ανεβαίνουν στο κανάλι μου στο youtube και θα μπαίνουν κατευθείαν στη σχετική ανάρτηση εδω και στο facebook!


Ελπίζω να σας άρεσε το βίντεο και να σας βοήθησε!!
Μη ξεχνάτε να ανεβάζετε τις δικές σας φωτογραφίες στη σελίδα μας στο Facebook!


         
Stuff I used:
Ζεβρέ γόβες Charlotte Russe 
Όζες απο euromania 


Extra info: ξέρετε οτι ο Christian Louboutin ξεκίνησε να ασχολείται με τα παπούτσια όταν ήταν μικρός? Τον εντυπωσίασαν αρκετά οι γόβες της μαμάς του, αλλά του φαινόταν βαρετή η μαύρη σόλα. Πήρε λοιόν μια κόκκινη όζα και έβαψε τις σόλες απο όλα τα παπούτσια της μαμάς του!!! Μάλλον δε θα ήταν και πολύ χαρούμενη γι'αυτό τότε, αλλά είμαι σίγουρη οτι πλέον ευχαριστεί τον Θεό για τη "ζημιά" του γιού της!!! :P

Τώρα λοιπόν έχετε κι εσείς γόβες με την υπέροχη κόκκινη σόλα!!
Τα λέμε την επόμενη φορά !!! Φιλάκια :*


A shoe has so much more to offer than just to walk. Christian Louboutin 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου