Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

New Blog! Follow The Fashion Sweetheart~

Hey dolls!
I have some news!
I just started a new blog, from now on I will post all the fashion stuff there.



~Outfit posts, shopping, fashion-trends, diys and everything not so personal will be posted there.
I will also have some posts about traveling or events I attend in the future.
This blog will stay open since my link is already quite known and I don't want to lose any of my awesome followers! I might post some personal posts on here from time to time.
I also made a new youtube channel, for video uploads only and not for my listening to music as on my current channel.
So it's all gonna be more professional, more about fashion and blogging and less personal, though I will still share personal pictures and vlogs and places I visit etc.
IF YOU WANT TO KEEP IN TOUCH WITH MY JUICY SECRETS, FOLLOW Bubblegum & Louboutins , my new blog and IF YOU WANT TO WATCH MY UPCOMING NEW VIDEOS SUBSCRIBE  TheFashionSweetheart .
The only change about the blog is the name and that it's going to be less personal and more professional, I'll try to take and upload better quality photos and videos, so I think you guys will like it more. Since lots of changes are happening in  my life, I thought it would be a good idea to change up the blog and due to some technical problems I decided to keep this one as it is (just without posting directly on here) and make a new one. SO EVERY NEW POST-VIDEO WILL BE POSTED ON MY NEW BLOG-YT CHANNEL FROM NOW ON.  If you have any questions about anything regarding my blog and youtube feel free to ask!
Soon there will be a schedule about my new posts and videos so follow-subscribe and stay tuned for when I start the new era of My Juicy Secrets AKA The Fashion Sweetheart.


Kisses!!!


Ελληνικά:

Γειά σας !!!
σας έχω ένα πολύ σημαντικό νέο !
Μόλις έφτιαξα ένα καινούριο μπλογκ, στο οποίο θα γράφω απο δω και πέρα ότι έχει να κάνει με τη μόδα. Outfits, ψώνια, diys, trends και άλλα θα ποστάρονται πλέον εκεί.
Αυτό το μπλογκ θα το κρατήσω ανοιχτό, αφού το λινκ μου είναι αρκετά διαδεδομένο και δε θέλω να χάσω τις αγαπημένες μου followers! Ισως να γράφω εδω κάποια πιο προσωπικά ποστς κατά καιρούς.
Εφτιαξα επίσης καινούριο κανάλι στο youtube, έτσι ωστε να έχω μόνο τα βίντεο μου σε ενα κανάλι και ο,τι έχει σχέση με το μπλογκ και όχι τα τραγούδια που ακούω και τις προσωπικές μου λίστες.
Το αποτέλεσμα θα είναι ενα μπλογκ πιο επαγγελματικό, πιο σχετικό με τη μόδα και την ομορφιά και λιγότερο προσωπικό, αν και θα συνεχίσω να κάνω θέματα με δικές μου φωτογραφίες και στιγμές απο τη ζωή μου (απλά πιο διακριτικά και fashion oriented) ..
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ MY JUICY SECRETSS ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ The Fashion Sweetheart ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ SUBSCRIBE ΣΤΟ TheFashionSweetheart .
Οι μόνες αλλαγές στο μπλογκ θα είναι το όνομα και το οτι θα είναι λιγότερο προσωπικό και περισσότερο επαγγελματικό. Θα προσπαθήσω να ανεβάζω φωτογραφίες και βίντεο καλύτερης ποιότητας, οπότε πιστεύω θα σας αρέσει περισσότερο. Αφού γίνονται πολλές αλλαγές στη ζωή μου αυτό τον καιρό, σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να αλλάξω και λίγο το μπλογκ και λόγω κάποιων τεχνικών προβλημάτων αποφάσισα να κρατήσω αυτό όπως είναι και να συνεχίσω το blogging στη νέα διεύθυνση. ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Η ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΔΩ. Αν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την αλλαγή και το καινούριο μπλογκ-κανάλι μου μη διστάσετε να ρωτήσετε!
Σύντομα θα ανέβει το πρώτο ποστ και βίντεο στις νέες διευθύνσεις και θα ανακοινώσω ένα πρόγραμμα για το πότε θα ανεβαίνουν καινούρια βίντεο και αναρτήσεις. Ακολουθήστε το καινούριο μου blog και κάντε subscribe στο καινούριο μου κανάλι και ετοιμαστείτε για τη νέα εποχή του My Juicy Secrets, πλέον The Fashion Sweetheart.

Πολλά πολλά φιλάκια!
Μη ξεχάσετε να ακολουθήσετε, δε θέλω να σας χάσω! Σύντομα θα ακολουθήσω κι εγω τα αγαπημένα μου blogs που ακολουθώ ήδη εδώ!

NEW BLOG URL:http://bubblegumandlouboutins.blogspot.gr/
NEW YOUTUBE CHANNEL: http://www.youtube.com/user/thefashionsweetheart

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου