Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

♚ Mini Post με guest την νικητρια του παιχνιδιού στο Facebook! ♚

Hey dolls!
Σήμερα είμαι εδώ με παρέα! Η παρέα μου είναι η νικήτρια του παιχνιδιού με τους DIY πίνακες που είχα φτιάξει για το δωμάτιο μου!
Το παιχνίδι ήταν να βρείτε σε τι χρώματα θα είναι το καινούριο μου σπίτι!
Η απάντηση είναι στην φωτογραφία παρακάτω και ακολουθεί η συνέντευξη και οι συμβουλές της νικήτριας!


Η νικήτρια λοιπόν είναι η γλυκιά Ζαφειρώ. Δεν είναι fellow blogger, αλλά τυχαίνει να την έχω γνωρίσει και ξέρω οτι έχει καλό γούστο, οπότε χάρηκα λίγο παραπάνω που κέρδισε!

Αυτή λοιπόν είναι η Ζαφειρώ και στις παρακάτω γραμμές θα τη γνωρίσετε καλύτερα!

1. Πως σε λένε και τι ηλικία έχεις?
Με λένε Ζαφειρώ-Μαρία Μπιλάλη και είμαι 18. Οι δικοί μου άνθρωποι με φωνάζουν Ζαφειρώ ή Bieber.
2. Ποια είναι τα χόμπι σου, με τι ασχολείσαι τον ελεύθερο σου χρόνο?
Για να είμαι ειλικρινής έχω πολύ ελεύθερο χρόνο και τον περνάω λέγοντας πόσο βαριέμαι και με κουράζει αυτό. Χαχαχα! Μου αρέσει πάρα πολύ να ζωγραφίζω, να σχεδιάζω για την ακρίβεια, διαμερίσματα, σκίτσα κλπ. Επίσης μου αρέσει πολύ το τραγούδι, αλλά αυτό είναι μία καθημερινή συνήθεια.
3. Ποιά είναι τα αγαπημένα σου χρώματα?
Λατρεύω το μωβ, το μαύρο, το ελεκτρίκ και το σκούρο μπλε και το nude (είναι ένα πολύ ουδέτερο χρώμα και μοιάζει με αυτό του δέρματός μας). 4. Σου αρέσει η διακόσμηση? 
Ναι, μου αρέσει πάρα πολύ η διακόσμηση. Κάθε μέρα σκέφτομαι το ιδανικό φοιτητικό σπίτι και το σπίτι στο οποίο θα ζω με την δική μου οικογένεια σε κάποια χρόνια. 5. Προτιμας ένα δωμάτιο/σπίτι τέλεια διακοσμημένο ή δε σε ενδιαφέρει και πολύ?
Να πω την αλήθεια θέλω ένα σπίτι/δωμάτιο διακοσμημένο τέλειο, από τη στιγμή που αγαπώ και την διακόσμηση. Δεν θα μου ήταν αρκετό ένα απλό σπίτι.

Αυτή είναι η αγαπημένη γωνιά του δωματίου της. Προσωπικά, μου αρέσει πολυ γενικά! Ειδικά μου αρέσει που έχει συνδυάσει διακόσμηση, πρακτικότητα και προσωπικά αντικείμενα!!!


Ζαφειρώ: "Αυτά είναι ιδανικά υπνοδωμάτια! Απαλά χρώματα, ουδέτερα, με πολλά μαξιλάρια και κάδρα που με εμπνέουν! Όχι ότι δε μου αρέσουν τα πολύχρωμα, απλά το δωμάτιό μου είναι ήδη έτσι, οπότε τώρα θα προτιμούσα κάτι πιο χαλαρωτικό και μοναδικό!"

Και πάλι μου άρεσαν πολύ, ίσως να ταιριάξουν πιο πολύ στο φοιτητικό της σπίτι όπως μας είπε οτι σκέφτεται πιο πάνω, κρατώντας ακόμη την προσψπικότητα της και στοιχεία απο το τωρινό της δωμάτιο!

Τώρα, αφήνω τη Ζαφειρώ να σας δώσει μερικές ιδέες και συμβουλές για τη διακόσμηση!
Θέλετε να διακοσμήσετε ένα δωμάτιο, αλλά φοβάστε ότι θα μετανιώσετε κάποια στιγμή τον τρόπο που το διακοσμήσατε; Το κόλπο είναι τα έπιπλα να είναι λευκά! Όλα τους λευκά και ίσως κάνα 2 από αυτά μαύρα! Από εκεί και πέρα αν το δωμάτιο είναι ροζ, ή μωβ, ή πορτοκαλι και έχει τα αντίστοιχα χρώματα στη διακόσμηση σε περίπτωση που το βαρεθείτε, απλά αλλάζετε κάποια διακοσμητικά! Υπάρχουν πολλά μαγαζιά με καλές τιμές ή και site όπου μπορείτε να παραγγείλετε κάποια! Σας προτείνω το amazon! Ακόμη αν θέλετε να κάνετε κάτι πιο δημιουργικό, απλά φτιάξτε μόνοι σας τα διακοσμητικά σαν χειροτεχνίες, παίρνοντας ιδέες και οδηγίες από το ίντερνετ. 

Αυτά από μένα ως προς τη διακόσμηση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Μαράια για την ευκαιρία που μου έδωσε ωστε να μοιραστώ μαζί σας κάποια "μυστικά" και "κόλπα" με το decor και ακόμη να πω ευχαριστώσε όσους διαβάσουν την mini συνέντευξή μου. Thanks & love y'all.


Ζαφειρώ, κι εγώ σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, μου άρεσαν πολύ οι ιδέες σου και ελπίζω να άρεσαν και στις αναγνώστριες ! 

Εγώ θα σας πω απλά τα βασικά, να επιλέγετε ενα ή δυο βασικά χρώματα (όπως είπε και η guest μας) και να δουλεύετε με τα διακοσμητικά. Αν δε μπορείτε να βάψετε τοίχους μπορείτε πάντα να βάλετε ταπετσαρία σε ότι χρώμα ή σχέδιο θέλετε. Μια ακόμη βασική συμβουλή που έχω να σας δώσω, είναι αν είστε αναποφάσιστες σαν εμένα, να βρείτε μια φωτογραφία που σας αρέσει και σας εμπνέει. Απο εκεί, θα πάρετε τα χρώματα και το στυλ που θέλετε για το δωμάτιο σας! Και μην ξεχνάτε να βάζετε πάντα την προσωπικότητα σας στο δωμάτιο σας είτε με φωτογραφίες, είτε με αφίσες κτλ.


Το δωμάτιο σας είναι πολύ σημαντικό, αφού είναι ο χώρος που θα περνάτε τον περισσότερο χρόνο σας. Ειδικά όταν προκειται για φοιτητικό σπίτι, αφού θα ζείτε εκεί. Γι'αυτό, ακόμα κι αν δε μπορείτε να πάρετε πολλά πράγματα, γίνετε δημιουργικοί, φτιάξτε παλιά έπιπλα, ψάξτε σε φθηνά μαγαζιά για διακοσμητικά και γεμίστε τους τοίχους φωτογραφίες!! :)



Φιλάκια αγάπες!


Αυτό είναι το link του Instagram της Ζαφειρώς. Εγώ την ακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό και προτείνω να το κάνετε κι εσείς αν θέλετε!  http://instagram.com/zafiro_bls/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου