Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Summer Love ~Bikini Collection~ ❤

Καλησπέρα σας κούκλες μου!!!
Ηρθε η ωρα για.... Bikini Collection!!!!!
Ναι, είπα τώρα που καλοκαίριασε για τα καλά και αφού οι περισσότερες bloggers που ακολουθώ μας έδειξαν τις συλλογές τους, να σας δείξω κι εγω τη δική μου.
Θέλω να προσθέσω μερικά ακόμα σετάκια στη συλλογή μου, αλλά προς το παρόν θα δείτε αυτά που έχω μέχρι τώρα..


Θα σας δείξω αυτά που ξεχώρισα και πιστεύω οτι θα φορέσω φέτος, αφού έχω ακόμα μαγιώ και απο το δημοτικό και δε λέει να σας κουράσω δείχνοντας σας τα όλα...

1. Ναυτικό
Αυτό το μαγιώ το πήρα απο την Αμερική, είναι σκούρο μπλε με χρυσές ρίγες και χρυσές λεπτομέρειες. Μου αρέσει πάρα πολύ και ταιριάζει με μαυρισμένες αλλα και λευκές επιδερμίδες. Το μόνο κακό είναι οτι πάνω μου είναι "βράκα" οπότε κάνω κάποια πειράματα για να το κάνω λίγο πιο μικρούλι :P Είναι μάρκας Tommy Hilfiger.

2. Ολόσωμο
Αυτό το funky μονοκίνι το πήρα επίσης απο την Αμερική και δυστυχώς το φοράω σπάνια γιατί δε μου αρέσουν πάνω μου τα ολόσωμα. Το σχέδιο του είναι τέλειο, έχει νέον κουτάκια με σχεδιάκια μέσα και στρώνει πολύ ωραία στο στήθος. Το πήρα απο το Hottopic.

3. Βασικό
Αυτό είναι το μαγιώ που φοράω πριν βγάλω τα υπόλοιπα απο τη βαλίτσα ή αν πάω κάπου τον χειμώνα που χρειάζομαι μαγιώ. Είναι ροζ, απλά έχει ξεβάψει λίγο και φαίνεται άσπρο. Είναι απλό σχεδιάκι και πίσω έχει λεπτομέρεια με στρας που γράφει τη μάρκα του. Συνήθως οταν το φοράω φαίνεται σαν να μη φοράω τίποτα, γιατί είμαι ΤΟΣΟ άσπρη :P Εϊναι μάρκας Trendy.

4. Mermaid
Αυτό είναι απο τα αγαπημένα μου μαγιώ, το αγόρασα πέρυσι και το φόρεσα αρκετά! Είναι ενα απλό brazilian και απο πάνω το σουτιέν έχει σούρες και ενίσχυση, αλλά και ένα πετραδάκι για διακόσμηση. Το ύφασμα του είναι γυαλιστερό και το χρώμα του απαλό αλλά έντονο γαλάζιο και θυμίζει γοργόνα. Μου αρέσει πολύ με μαυρισμένη επιδερμίδα. Είναι μάρκας MED.

5. Sexy
Αυτό κανονικά δεν είναι σετ, αλλά φέτος θα το φορέσω έτσι. Το σουτιέν είναι με τρελή ενίσχυση, προσθέτει δύο νούμερα και είναι σε φούξια χρώμα. Το απο κάτω είναι στρινγκ και έχει σχέδιο γάτας (και απο πίσω έχει δυο ματάκια γάτας). Έχει ξεμείνει απο ένα σετάκι πυ είχα στο γυμνάσιο, που ήταν σορτς ψιλοκοφτό και το στρινγκ αχνοφαινόταν απο μέσα. Φέτος θα το φορέσω γιατί μου πηγαίνει περισσότερο απο τα brazilian αφού έχω μεγαλούτσικο ποπό και όχι πολύ πεταχτό!! :P Το σουτιέν είναι της σειράς Bombshell της Victoria's Secret και το κάτω δε θυμάμαι τη μάρκα του. Η πετσέτα στη φωτο είναι Victoria's Secret PINK.

6. Παιχνιδιάρικο
Ενα απλό μπικίνι σε τρελό σχέδιο, με αστεράκια και πολλά χρώματα! Κι αυτό θέλω κάτι να το κάνω το κάτω του, αφού κι αυτό είναι "βράκα" :P Μου αρέσει πολύ όμως και σεταρισμένο αλλά και για mix & match. Δε θυμάμαι απο που το πήρα..

7. Prints
Αυτό το μπικίνι μου το έκανε δώρο η θεία μου και το λάτρεψα. Το σουτιέν είναι φλόραλ με λίγο λεοπαρ και φρου φρου και το κάτω είναι ένα απαλό λεοπάρ. Αυτά τα δύο πριντς είναι πολύ της μόδας μαζί και ταιριάζουν απίστευτα, αν και δε θα το περίμενε κανείς! Το κάτω το έχω κάνει ήδη scrunch back (με σούρα πίσω) για να είναι λίγο πιο κοφτό. Δε ξέρω απο που μου το πήρε.

8. κλασσικό λεοπαρ
Ενα κλασσικό brazilian (αρκετά κοφτό) απο κάτω και κλασσικό bandeau σουτιέν σε μαύρο χρώμα. Είναι σέξυ, ταιριάζει με όλες τις επιδερμίδες και κάνει μπαμ. Δε το πήρα σαν σετάκι αλλά ταίριαξε πολύ έτσι. Είναι μάρκας Blu 4 U . Το μπλουζάκι είναι απο το Macy's (Αμερική) και δε θυμάμαι τι μάρκα είναι.

9. Λευκό
Το λευκό είναι απαραίτητο πιστεύω, αλλά σχεδόν πάντα το συνδυάζω με χρώμα ή πριντ. Το κάτω είναι απλό λευκό brazilian και το πάνω είναι ενα παλιό αλλά μοδάτο Army print σε μπλέ χρώμα. Το κατω είναι μάρκας Blu4U και το σουτιέν είναι απο παλιό περιοδικό (νομίζω Super). Το μπλουζάκι είναι Hyper.

10. Yellow & White
Κι αυτός πολύ όμορφος συνδυασμός, ένα κίτρινο brazilian μπικίνι σε γυαλιστερό ύφασμα (απο πίσω έχει και ένα ελαφρύ scrunch back) και ένα κλασσικό λευκό τριγωνάκι. Το κάτω είναι MED και το σουτιέν δεν εχω ιδέα :P Το σορτς είναι Tally Weijl.

11. Color block
Πορτοκαλί bandeau top με φιογκάκι και σούρα γύρω γύρω (εγώ την έκανα τη σούρα) και ασορτί σλιπ σε μαύρο χρώμα με πορτοκαλί κορδόνι. Το καλό με αυτό το σλιπ είναι οτι λόγω σχεδιασμού μπορεί να μαζευτεί και να φορεθεί κοφτό ή να φορεθεί κανονικά. Νομίζω πως τα πήρα απο τα Jumbo αλλά δεν είμαι σίγουρη.

12. Barbie pink!!!
Φυσικά, δε θα μπορούσε να λείπει απο τη συλλογή μου ένα ροζ μπικίνι. Ηταν νεον φούξια στην αρχή αλλα ξέβαψε λίγο, κάτι που δε με χάλασε καθόλου αφού έτσι μου πάει πιο πολυ! Το στυλ του είναι κλασσικό, brazilian σλιπ και bandeau σουτιέν με φιόγκο. Είναι μάρκας Blu4U. Το μπλουζάκι είναι Anel.

13. Extra bottoms
Τέλος, έχω αυτά τα δύο σλιπ, το ένα δετό νέον γαλάζιο με νέον ροζ και μαύρο λεοπαρ και το άλλο μαύρο με χρυσές και φούξια ρίγες. Το λεοπαρ το φόρεσα πάρα πολύ πέρυσι και το έχω κάνει scrunch back απο πίσω και στρώνει υπέροχα. Το μαύρο συνήθως το φοράω όταν πάω κάπου με κόσμο που δε θέλω να δει πολλά απο το σώμα μου οπότε καλύπτει τον ποπό χωρίς να είναι πολύ βράκα. :P  Τα συνδυάζω με μαύρο τοπ, φούξια τοπ ή οτι αλλο συνδυασμό μου έρθει και μου αρέσει. Είναι και τα δυο απο τα Tally Weijl.

Εχω επίσης ένα μεντί brazilian που το φτιάχνω, βάζω κόκκινη δαντέλα πάνω του και το κάνω scrunch back για να γίνει κάπως έτσι
Διάλεξα αυτό γιατί ήθελα μεντί αφου είναι το αγαπημένο μου χρώμα αλλά δεν ήθελα να φορέσω σκέτο μεντί όπως τη μισή Ελλάδα.. Και γιατί μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός κόκκινο-μεντί και είναι κατι διαφορετικό. Θα αγοράσω και ενα κόκκινο bandeau top με φρου φρου για να το συνδυάσω.

Εχω βάλει άλλα δυο bottoms στο μάτι και ένα σετάκι αλλά δεν έχω αποφασίσε ακόμα αν θα τα αγοράσω. Θα σας ενημερώσω αν το κάνω :P

Εσείς τι μαγιώ θα φορέσετε φέτος? 
Τα λέμε fashionistas!! :*

10 σχόλια:

  1. Ax k na eixa k egw kormara k na foroysa oti moy arese!! Fovera ola kopela m!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρα κορμαρα εχεις κ εσυ! Αυτοπεποιθηση θελει!!! Να φορεσεις οτι θελεις ;) Ευχαριστω <3

      Διαγραφή
  2. Τα ριγε bottom απο τα Tally Weijl το εχω κι εγω!!! Μια εκ των chicatwn...χεχε
    Ομορφο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και τα βλεπω και λεω : "αυτα τα φορουσα στο δημοτικο -για να μην πω νηπιαγωγειο-" (λογω μεγεθους ΠΑΝΤΑ χαχαχαχα) λατρευωωω το πορτοκαλι με το μαυρο αλλα και το ροζακι, ειναι πολυυυ ομορφα!!!
    Καλοφορετα οσα βαλεις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκέφτομαι να κάνω κι εγώ post με μαγιώ! Πολύ ωραία και τα δικά σου! Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κανεις να κανεις!!
      Ειναι απτα αγαπημενα μου ποστς!
      Ευχαριστω πολυ :)

      Διαγραφή
  5. to klassiko leopar einai teleio!!!!!!!agapw leopar!!
    tsekare kai to diko mou post me magio sto blog moU!
    filakia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι το αγαπημενο μου!
      Το εχω δει ηδη το δικο σου, νομιζω ειχα σχολιασει κι ολας :P
      Υπεροχο ειναι :)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή