Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Steal her Style: Jade Thirlwall (Little Mix)

Γειά σας κορίτσια!!
Τι κάνετε?
Εγω είμαι λίγο αδιάθετη και στενοχωριέμαι γιατί ήταν να πάω σε ενα event στη Θεσσαλονίκη με κάποιες φίλες μου..Fashion Secret Nights τσεκάρετε το εδώ!
Anyway, αφού έμεινα σπίτι, είπα να μοιραστώ μαζί σας ενα site που ανακάλυψα πρόσφατα..
Λέγεται steal her style και είναι γεμάτο απο outfits απο τις αγαπημένες μας τραγουδίστριες-ηθοποιούς. Περισσότερο εστιάζει στις νεαρές και unique κοπέλες, όπως Ariana Grande, Miley Cyrus, Little Mix, Cher Lloyd, αλλα και πολύ γνωστές όπως η Nicki Minaj, Katy Perry κτλ.




Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για την Jade Thirlwall απο τις αγαπημένες μου Little Mix.
Τον τελευταίο καιρό έχω κολλήσει λίγο με το στυλ της, και ψάχνω ιδέες για outfits να εφαρμόσω και στην καθημερινότητα μου. Το στυλ της μπορεί να θεωρηθεί pop ή ακόμα και Swag , πάντα με αρκετά girly στοιχεία όπως φιογκάκια, prints, έντονα χρώματα και κορδέλες.


Πουκάμισο μέσα απο ψηλόμεσο σορτς, ψηλά καλσάκια για sexy school girl λουκ, αθλητικό converse παπούτσι και nerdy αξεσουάρ. Και σεξυ και funky και στυλάτη!


Ααααα ριγες <3 Το αγαπημένο μου trend σε skater skirt φορεμένη πάνω απο απλο φόρεμα σε μαύρο χρώμα με cartoon λεπτομέρεια. Το φόρεμα είναι αξεσουάρ απο μόνο του, άρα δε χρειάζεται και πολλά!


Ενα πιο απλό outfit, αλλά εξίσου στυλάτο, το ψηλόμεσο ξεβαμμένο τζιν με φαρδύ t-shirt με print και αθλητικό παπούτσι με τεράστιο φιόγκο!! Συμπληρώστε με μπαντάνα σε κλασσικό δέσιμο στα μαλλιά και έναν μεγάλο φιόγκο καρφιτσωμένο στην μπαντάνα.


Ποιός να το σκεφτόταν οτι η girly λευκή δαντέλα θα ταίριαζε τόσο με αθλητικά και φραδύ boxy top?? φορέστε το όπως η Jade και το αποτέλεσμα θα είναι τέλειο!


Θυμίζει λίγο minnie mouse :P κόκκινο ολόσωμο με crop top σε κόκκινο πουά και μαύρη skinny belt. Το παπούτσι με το καλσάκι μας φαίνεται άσχετο αλλά αν φορεθεί σωστά είναι τέρμα στυλάτο!

Πάμε σε ενα πιο "καλό" outfit, ενα στενό φόρεμα σε ναυτικό μπλέ χρώμα με άσπρες βούλες. Λευκό μποτίνι δετό και φυσικά ενας τεράστιος λευκός φιόγκος στο κεφάλι. Να ένας τρόπος να ντυθούμε καλά αλλά να κρατήσουμε το Funky style μας.


Οι ράντες επιστρέφουν στη μόδα!!! Με crop tops με σχέδια φοριούνται υπέροχα, σε αυτή την περίπτωση με ψηλόμεσο κλασσικό παντελόνι.


Ξανά πουά μπλουζάκι κάτω απο μαύρο φορεματάκι σε skater γραμμή και girly ψηλοτάκουνα με ροζ λεπτομέρειες.


Η δεμάτινη φούστα φοριέται ΚΑΙ το καλοκαίρι, αρκεί να έχετε τις αντοχές! Με ροζ πουκαμισάκι δεμένο στη μέση και καλσάκια με χαμηλά αθλητικά και εννοείται ...... ναι, ξανά φιογκάκια!!!! ;P

Οπως βλέπετε παραπάνω, η Jade φοράει ελάχιστα αξεσουάρ, αφού τα Outfits είναι αρκετά έντονα απο μόνα τους!
Προσωπικά, μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ, αν και δύσκολα θα ντυνόμουν έτσι εξω σε καθημερινή βάση. Ισως αν ήμουν πιο μικρή να ήταν σταθερά αυτό το στυλ μου, αλλά τώρα και στην πόλη που μένω είναι λίγο δύσκολο. Θα το εφαρμόσω όμως σε κάποιο event ή καμιά βόλτα στη Θεσσαλονίκη, όπως θα μου άρεσε πολύ σε φωτογράφηση ή σε κάποιο πάρτυ!
Εσείς τι γνώμη έχετε για το στυλ της Jade ??

Για να δείτε περισσότερα outfits αλλά και που θα βρείτε τα συγκεκριμένα κομμάτια μπείτε εδω: http://stealherstyle.net/jade-thirlwall


P.S. μην ξεχνάτε να με βοηθήσετε να κερδίσω στον διαγωνισμό του Rin Tin Tin !!! Πέρασα στη δωδεκάδα, αλλά έχουμε άλλους δύο γύρους. Ψηφίστε με ξανά για να μπω στην τετράδα ΕΔΩ !!!! πειτε και στους φίλους-φίλες σας, κινητοποιήστε μαμάδες-μπαμπάδες κτλ να με βοηθήσετε!!! Οπως έχετε καταλάβει το θέλω πολύ, είναι σημαντικό για μένα!

Αυτά προς το παρόν, φιλάκια απο μένα !!
have a Juicy Day!! :*

2 σχόλια: