Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Επικοινωνία. Contact me.

Γεια σας κοριτσάρες!



Με αφορμή τη δημιουργία Twitter, είπα να σας γράψω μια λίστα με τα λινκς απο τα υπόλοιπα social media που χρησιμοποιώ.
Μπορείτε να με βρείτε σε οποιοδήποτε θέλετε.

Personal Facebook Profile: http://www.facebook.com/mariah.juicy (Αν κάνετε add πείτε μου οτι είστε απο εδω για να ξέρω)

~Αν είστε απο εταιρία ή επιχείρηση και θέλετε να συνεργαστούμε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου είτε σε οποιοδήποτε απο τα παραπάνω είτε εδω: Mariah-Juicy@hotmail.com ~

Ολα τα λινκς τα βρίσκετε και στο πλαι του blog μου -------->    
Απλά είπα να σας τα έχω και εδώ μαζεμένα για ευκολία.

Instagram θέλω πολύ να φτιάξω, αλλά όταν προσπάθησα να το κατεβάσω στο κινητό μου, μου έβγαζε οτι η συσκευή δε το δέχεται. Εχω το Sony xperia E10i αν ξέρει κάποιος αν και πως μπορώ να κατεβάσω το Instagram ας μου πει !!! 

Αυτή η λίστα θα ανανεώνεται όποτε φτιάχνω προφιλ σε νεο Social Media, ετσι ωστε αν θέλετε να μου μιλήσετε, να δείτε περισσότερα για τη ζωή μου ή ακόμα και να γνωριστούμε, να σας είναι εύκολο :)

Φιλάκια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου