Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Today's Outfit ~Casting Call

Σήμερα πήγα στη Θεσσαλονίκη, στο Casting Call για το κορίτσι του Rin Tin Tin.
Επρεπε να φοράω άσπρη μπλούζα χωρίς αξεσουάρ, οπότε μη περιμένετε κάποιο wow outfit :P
Αλλά πιστεύω έκανα ότι καλύτερο μπορούσα για την περίπτωση!!






Μπλουζάκι: Forever 21 
Τζιν: Bershka
Τσάντα: Axel
Γόβες: Charlotte Russe
Δαχτυλίδι: Forever 21
Η όζα είναι η αγαπημένη μου Essie Mesmerized που τη θελω εδω και  καιρό και δε τη βρίσκω και μου τα έβαψαν στο casting! Ημουν τυχερή που έτυχε και μου έβαλαν αυτό το χρώμα γιατί ήθελα να το δοκιμάσω αφού μου αρέσει πολύ!

Θα ακολουθήσει ανάρτηση με τις λίγες φωτογραφίες που έβγαλα απο το event και θα σας ενημερώσω στο facebook μου για την ψηφοφορία και τις λεπτομέρειες, έτσι ωστε αν θέλετε με ένα λαικ να με βοηθήσετε να κερδίσω!

Φιλάκια πολλά!!! :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου