Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Outfit Ανάστασης!

Χρόνια πολλά fashionistas!!
Μιας που έχω σκοπό να βάλω φωτογραφίες απ'το πως πέρασα σε άλλο ποστ, θα μπω κατευθείαν στο θέμα και θα σας δείξω τι φόρεσα χθες!



Κλασσικά φόρεσα απόχρωση του ροζ :P 
Η δαντέλα είναι πολύ στη μόδα εδώ και δυο χρόνια και φέτος συνδυάζεται (δύσκολα βέβαια αλλά συνδυάζεται) με φλόραλ!  Πάντα ήθελα να δοκιμάσω το color block με φούξια και πορτοκαλί και το σακάκι με βοήθησε γι'αυτό!



Φόρεσα μπέζ γόβες που έκανα μόνη μου τους πάτους φούξια με χρυσόσκονη


Επίσης φορούσα μπεζ τσαντάκι  και χρύσα και φούξια βραχιόλια αλλά δεν έβγαλα φωτογραφία δυστυχώς!

Τα μαλλιά μου τα έκανε η μαμα μου που θα έπρεπε να ήταν κωμμώτρια προφανώς..
Μπούκλες και messy updo.

Τα νύχια μου τα έκανα μόνη μου, φούξια με χρυσά σχέδια.
Τα νύχια δεν είναι ψεύτικα είναι δικά μου.


Φόρεμα: Δε θυμάμαι μάρκα αλλά βρίσκεται σχεδόν παντού το στυλ..
Σακάκι: D&G 
Γόβες: Forever 21
Σκουλαρίκια: Forever 21
δαχτυλίδι : Forever 21



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου