Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

First Post - Αγαπημένα Spring trends!

Γειά σας ομορφιές! 
Αυτό είναι το πρώτο μου ποστ σε αυτό το μπλογκ και ελπίζω να υπάρξουν πολλά ακόμα!
Για να σας ενημερώσω σχετικά με το σκοπό του μπλογκ θα πω λίγα λόγια και αμέσως θα ξεκινήσω τα ενδιαφέροντα πράγματα!! xD
Εδώ θα γράφω τη γνώμη μου σχετικά με τα trends της εποχής, καινούρια προιόντα που κυκλοφορούν, ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια, καλλυντικά, μαλλιά, οτιδήποτε σχετικό με μόδα-ομορφιά.  Αλλα κατα καιρούς και για προσωπικά (πχ τα ψώνια που εκανα η το outfit της μέρας κτλ) και για άλλα πράγματα που έχουν σχέση με τη ζωή, ταξίδια κτλ.
Το στυλ που ακολουθώ μπορεί να θεωρηθεί girly-sexy με λίγα εκκεντρικά στοιχεία αλλά θα γράφω σχετικά με οποιοδήποτε στυλ μου τραβήξει το ενδιαφέρον ή γενικώς έχει ζήτηση ..
Επίσης αγαπώ πολλά brands οπότε αρκετά συχνά θα αναφέρω κι αυτά!
Να ξεκαθαρίσω οτι η μόνη σχέση που έχω με τη μόδα ειναι η μεγάλη μου αγάπη προς αυτήν και το οτι έχω δουλέψει σε καταστήματα ρούχων κτλ. Δεν είμαι επαγγελματίας, ούτε προσπαθώ να το παίξω έξυπνη ή να επιβάλλω τη γνώμη μοου σε κάποιον.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.

Τα αγαπημένα μου Spring trends...

1. Παλ χρώματα.
Φέτος, όπως κάθε άνοιξη, κυριαρχούν τα χρώματα. Μόνο που φέτος τα νεον κάνουν λίγο πίσω και έρχονται στην πρώτη γραμμή τα παλ χρώματα. Θυμίζουν καραμέλες,ζαχαρωτά,παγωτά! Ανοιχτό baby pink, μεντί πράσινο, απαλό γαλάζιο, καραμελένια κίτρινα και πορτοκαλί και πασχαλινό μοβ!





Συνδυάζονται είτε με neutral χρώματα για ενα πιο "ήσυχο" λουκ, ειτε με μαύρο για πιο κλασσικό, είτε με το αγαπημένο μου color blocking. Color Blocking ειναι όταν συνδυάζεις δυο ή παραπάνω χρώματα μαζί σε ένα outfit. Παρακάτω, θα δείτε κάποια outfits με διαφορετικούς συνδυασμούς με παλ χρώματα.


 Εδώ είναι δυο απλά παραδείγματα με neutral χρώματα, με γαλάζιο συνδυασμένο με λευκά και μπέζ αξεσουάρ. Εννοείται πως οι ίδιοι συνδυασμοί γίνονται και με τα υπόλοιπα παλ χρώματα.

Στο συγκεκριμένο σύνολο βλέπουμε ενα ψηλόμεσο μεντί σορτσάκι με μάυρο crop top και αξεσουάρ! Για όσες θέλουν ένα πιο dark λουκ αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος να φορέσουν τα χρώματα, ειδικά αν στα αξεσουάρ υπάρχουν rock στοιχεία, όπως τρουκς και σταυροί.


Τέλος, το γνώστο color blocking. Διαφορετικά χρώματα συνδυασμένα σε ένα outfit. Εύκολα μπορεί να μετατραπεί σε αποτυχία, αλλά αν το πετύχεις μπορεί ακόμα και το πιο απλό σύνολο να γίνει fashion statement. Για αρχή συνδυάστε πιο ήρεμα χρώματα όπως γαλαζιο και ροζ, μεντί με γαλάζιο, ή κίτρινο με πορτοκαλί. 
Σημείωση: Σε οποιοδήποτε είδος color blocking, μη συνδυάσετε ροζ με κόκκινο. Είναι ο πιο δύσκολος συνδυασμός και συνήθως μόνο οι ειδικοί μπορούν να το κάνουν να μοιάζει ωραίο! 

2. νέον-έντονα χρώματα.
Τα κλασσικά, έντονα χρώματα της άνοιξης! Δε χρειάζεται να πω πολλά, όλες τα αγαπάμε και όλες τα φοράμε άσχετα με το στυλ που ακολουθούμε. Συνδυάζονται πολυ εύκολα με τα πάντα, απο κλασσικό τζιν, σε color block και με διάφορα prints (για τα οποία θα γράψω παρακάτω).. 
Το φετινό μου αγαπημένο, το πράσινο! με μια μακρυά αέρινη φούστα κανει statement απο μόνο του. Είτε με πράσινο τοπ, είτε με λεύκο ή μαύρο φοριέται πανεύκολα. Επίσης, κατά τη γνώμη μου, ενα τζιν ζακετάκι ή γιλέκο είναι απαραίτητο για κάθε ντουλάπα! Μπορεί να μετατρέψει οποιοδήποτε ντύσιμο σε μοδάτο και όμορφο!

Νεον σορτσακια. Κι αυτά αγαπημένα, αφού μπορούν να φορεθούν απ'το πρωί μέχρι το βράδυ. Με απλό φανελάκι σε λευκό, μαύρο ή αλλο χρώμα και μερικά απλά αξεσουάρ, ή και χωρίς καθόλου για τις απλές βόλτες ή για την παραλία! Για τα απογευματινά καφεδάκια ή τις βραδυνές εξόδους, ένα αέρινο πουκάμισο και statement κοσμήματα είναι το άλλο τους μισό!! Για τις πιο σικ φίλες μου, θα προτείνω ενα κολλητό τοπάκι ή κλασσικό πουκάμισο με πέδιλο στο ίδιο χρώμα μπορεί να σας κάνει να αγαπήσετε μέχρι και τα πιο "κιτς" νεον σορτσάκια!

Με prints. αναλυτικά θα μιλήσω για τα prints παρακάτω, αλλά αξίζει να αναφερθεί οτι τα έντονα χρώματα είναι ό,τι πρέπει για ένα ανοιξιάτικο print σε ίδιο χρώμα. Διαλέξτε πρώτα το print σας και συνδυάστε με ένα κομμάτι στο αγαπημένο σας χρώμα που υπάρχει στο κομμάτι με το print. Το τέλειο σύνολο. :)

3.Prints (stripes,floral,grunge)
Τα prints για την άνοιξη είναι κάτι αναγκαίο κατα τη γνώμη μου! Φέτος ειδικά, η μόδα επεκτείνεται σε παιχνιδιάρικα prints πέρα απ'τα κλασσικά, όπως καρδούλες, galaxy print, μουστακια (!) ή ακόμα και comics!!  Θα αναφέρω τα βασικά prints, που θα φορέσω κι εγώ φέτος, μιας που ξέρω καλύτερα πως φοριούνται.


  • stripes (or vertical stripes)
Οι ρίγες είναι ξανά in!!! Πολλοί ίσως τις θεωρούν κιτς ή ακόμα και απαγορευμένες, αλλά εγώ προσωπικά τις λατρεύω ! Ηδη απέκτησα το ριγέ σακάκι μου και ελπίζω σύντομα να βρω και το ριγέ κολάν που ψάχνω! Κολάν, σακάκια, παντελόνια, ζακέτες, πουκαμισα, τα πάντα γίνονται ριγέ φέτος!! Μέχρι και τα αξεσουάρ! Φοριούνται με λευκά ή μαυρα κομμάτια, με ασπρόμαυρα prints για τις τολμηρές και με κάποια χρώματα, κυρίως έντονα (αλλά όχι νέον).. Προσωπικά λατρεύω τις ρίγες σε συνδυασμό με φούξια κομμάτια.     








  • Φλόραλ (floral)
Τα γνωστά σε όλους λουλουδάτα. skinny jeans, φορεματάκια, φούστες, σορτσάκια, μπλούζες... Γίνονται σε χιλιάδες χρώματα, χιλιάδες σχέδια, για όλα τα γούστα! Φοριούνται με άλλα floral prints, με χρώματα (είτε παλ είτε έντονα), με κλασσικά χρώματα όπως μαύρο και σε όλα τα στυλ, καθημερινό, girly, edgy, βραδυνό κτλ. Οι επιλογές παραπάνω απο πολλές, δείτε μερικές απ'τις αγαπημένες μου.







  •   Grunge (crosses,skulls)
Ισως, τα λιγότερο αγαπημένα prints, αλλά γίνονται ολοένα και πιο μοδάτα. Σταυροί, νεκροκεφαλές και διάφορα τέτοια όμορφα καταλαμβάνουν  τα ρούχα μας!! Μπορεί να είναι dark, αλλά μπορούν να γίνουν ό,τι πιο σικ αν συνδυαστούν σωστά, ακόμα και λίγο girly μερικές φορές. Δείτε..





Εδω τελειώνει το πρώτο μου ποστ.. Ελπίζω να σας άρεσε και να πήρατε μερικές ιδεές σχετικά με τις τάσεις της άνοιξης! 
Ακολουθήστε και σχολιάστε για να μάθω τη γνώμη σας και θα συνεχίσω να γράφω! Και πιστεύω να γίνονται όλο και πιο καλά και ενδιαφέροντα τα θέματα μου!
Αν θέλετε, μπορείτε να μου γράψετε ιδέες για το επόμενο θέμα ή για να βελτιώσω το μπλογκ μου ωστε να σας αρέσει περισσότερο.
Μέχρι την επόμενη φορά, fashionable kisses, Mariah :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου